apa yang ada di belakang kita dan apa yang ada di depan kita, tidaklah ada ertinya jika dibandingkan dengan apa yang ada di dalam diri kita
- Happy Sugiarto Thandra
         

Rabu, 16 November 2011

manusia reject @ Allah reject..mana lebih pahit?

berbulan berusaha, mengaharap, menanti
akhirnya dengan hanya 30 minit : you're





it's ok
insyaAllah, yakin rezeki kat tempat lain
usaha, doa, tawakal
teori memang senang, dan sekarang adalah praktikal

Alhamdulillah, selagi mana ujian yang datang kita hadapi dengan positif, pasti hati tenang..damai..

Allah sayang aku, Allah rindu dengan tangisan aku, Allah ingatkan aku utk muhasabah diri,
Allah tak nak aku leka

urusan manusia ditolak,tak apa haifa
aku berharap Allah terima aku
a.k.a not rejected

3 ulasan:

  1. of course Allah reject will be the most pahiter in the world. T_T

    BalasPadam
  2. kalaulah Allah reject....huhhh...tiada kata yg bisa menggambarkannya...

    BalasPadam